sâmbătă 18 noiembrie 2017 5:08 pm
Download http://bigtheme.net/joomla Free Templates Joomla! 3
Acasa / News / Top Secret / Coldea A PUS UN NUME GREU DIN POLITICĂ la conducerea unei televiziuni. Poate fi BOMBA ANULUI!
Magazin Online

Coldea A PUS UN NUME GREU DIN POLITICĂ la conducerea unei televiziuni. Poate fi BOMBA ANULUI!

Fostul prim adjunct al SRI, generalul Florian Coldea se află din nou în prim-plan. Motivul? Implicarea lui în conducerea unui post de televiziune din România. Subiectul a fost lansat de jurnalistul Ion Cristoiu pe blogul său, dar se pare că afacerea „Televiziunea SRI” are şi o altă continuare, scrie evz.ro

Cel puţin asta au susţinut jurnaliştii televiziunii România TV, care au dezvăluit recent că persoana desemnat de Coldea să conducă din umbră Digi24 este Vasile Dâncu, celebrul sociolog din PSD. Mai departe, acelaşi Dâncu ar conduce şi revista Sinteza, care ar fi finanţată de Zoltan Teszari (afacerist care controlează compania de comunicații RCS & RDS).

Revista Sinteza mai are o poveste în afară de cea care arată că la ea lucrează mulţi oameni din SRI. Coldea ar fi angajat-o şi pe Sorina Matei la această publicaţie, dar lanţul prieteniei s-a rupt când Coldea a plecat din Serviciu Român de Informaţii. Conform România TV, acela a fost momentul în care Sorina Matei a fost concediată de la Sinteza şi a început să-l atace cu patos pe Coldea.

În legătură cu acest subiect, reamintim că Ion Cristoiu a publicat o dezvăluire senzaţională pe blogul lui, unde a scris despre apariţia televizată a ministrului de Externe, Teodor Meleșcanu, la Digi 24 TV, post despre care jurnalistul susţine că a fost creat de fostul prim-adjunct în SRI, generalul Florian Coldea.

„Deși au trecut de la numirea sa în fruntea Externelor nu mai puțin de șase luni, Teodor Meleșcanu e la primul său interviu acordat unei televiziuni. Normal ar fi fost să meargă la o televiziune cît de cît urmărită, nu la Digi Tv, post fondat de Florian Coldea, care i-a și impus frigiditatea absolută (prezentatoarele sînt frigide, prezentatorii sînt toți tunși scurt, de parcă ar lucra la televiziunea publică din Coreea de Nord, știrile sînt apă de ploaie direct de la burlan, burtierele sînt mediocre, decorul rece), la care nu se uită nici măcar cei care lucrează la el”, a scris Ion Cristoiu pe blogul său.

Conform jurnaliştillor de la inpolitics.ro, dezvăluirea lui Ion Cristoiu este strâns legată de o „coincidenţă” bizară. „Digi 24 a fost înființat în martie 2012 și aparține companiei RCS&RDS, controlată de controversatul miliardar Zoltan Teszari, supranumit ”omul fără chip” grație absenței cvasi-totale din spațiul public. Interesant de remarcat o coincidență: după debarcarea lui Coldea din funcție, firma RCS&RDS, ”mama” Digi TV”, a fost supusă unei ofensive de proporții a procurorilor și asta chiar în momentul listării la bursă. În urmă cu un an, conform datelor oficiale, RCS&RDS avea datorii neplătite către buget de peste 45 de milioane de ron”, se arată pe site-ul inpolitics.ro.

Top Secret | Nasul.tv | Ponturi pe mail: mediaadpres@gmail.com

Cumpara Publicitate Magazin OnlineCumpara Publicitate
Cumpara Publicitate
loading...
Cumpara Publicitate Magazin OnlineCumpara Publicitate
loading...
Cumpara Publicitate Magazin OnlineCumpara Publicitate

Despre adpres.net

Adpres Media | Adpres.net :) Fara Cenzura
Cumpara Publicitate Magazin OnlineCumpara Publicitate Cumpara Publicitate Magazin OnlineCumpara Publicitate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com